19 maart 2017

Hoe verder?

Beste inwoners van de gemeente Elburg,
Het zal u niet ontgaan zijn dat de PvdA op 15 maart een enorme nederlaag heeft geleden. Het mag duidelijk zijn dat de teleurstelling ook bij ons als afdeling enorm groot is en dat er veel vragen leven. Is de PvdA onvoldoende in staat geweest om het sociaal democratische gedachtengoed voor het voetlicht te brengen? Heeft de PvdA in de ogen van de kiezer de afgelopen vier jaar te veel een VVD beleid uitgevoerd? Vragen die bij ons leven en waar we van kunnen leren, ook als lokale afdeling. Maar dat is het dan wel… we leren ervan en gaan door. Ook als lokale afdeling gaan wij er alles aan doen om uw vertrouwen terug te winnen. In de gemeente Elburg zijn er veel onderwerpen die blijvend aandacht nodig hebben, zoals het minimabeleid, de grote groep inwoners die gebruik maakt van de voedselbank, gelijke rechten ongeacht overtuigingen en het duurzaamheidsbeleid dat binnen de gemeente niet echt van de grond komt.
Wilt u met ons in gesprek over onderwerpen die u na aan het hart liggen, dan zijn wij daar graag toe bereid (via elburg.pvda.nl).
Met vriendelijke groet,
Edwin Vonk, fractievoorzitter PvdA Elburg